شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
۰ نفر

چند رسانه معتبر امروز خبر از اینترنت رایگان به کاربران دادند، اما مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که شایعه از قول او نقل شده بود، این مساله را تکذیب کرد و گفت: تمام خبر دروغ است.

اینترنت

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل رادکانی مشاور مدیرعامل شرکت زیرساخت در امور فنی در گفت و گو با ایرنا ضمن تکذیب این خبر، افزود: نمی‌دانم این خبر چطور از قول من در رسانه‌ها نقل شده است. اصلا چنین چیزی در حوزه وظایف من نیست که بخواهم درباره آن صحبت کنم.

بر اساس این شایعه، «بسته‌های اینترنت با ظرفیت ۲۰ گیگ برای مشترکین اینترنت خانگی و ۵ گیگ برای مشترکین تلفن همراه در روزهای آینده تهیه کرده‌ایم. با توجه به اعلام در خانه ماندن ملت شریف ایران در خصوص مقابله با ویروس کرونا، این وزارتخانه بسته‌های اینترنتی را برای رفاه حال شهروندان فراهم کرده است که روزهای آینده فعال خواهد شد.»

کد خبر 497501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    3 0
    آقای وزیر، اشکال اینترنت رایگان در چیه؟ الان دانش آموزان و دانشجویان از طریق اینترنت آموزش مجازی می بینن و خیلی از دانشجویان از اینترنت خانگی باید برای انجام تحقیقاتشون استفاده کنند. چون دانشگاه هاتعطیلن و اینترنت رایگان نداریم. لااقل لطف کنید بسته اینترنت خانگی رایگان برای دانش آموزان و دانشجویان در نظر بگیرید. وضعیت ما رو در این بحران درک کنید لطفا
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    3 0
    خواهشمندیم به دانشجویان بسته رایگان اینترنت خانگی اهدا کنید. چون دانشگاه ها تعطیلن و ما نمی تونیم بریم از شهرمون بیرون.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    2 0
    البته بجز دانش آموزان و دانشجویان، کارمندان بخش دولتی و خصوصی به خاطر دورکاری نیاز به اینترنت رایگان دارند.